torstai 1. marraskuuta 2012

Home! Let me go home! Home is wherever I'm with you!

Vauhdikas syksy takana ja vielä vauhdikkaampi talvi edessä. Viikkoja kertynyt jo 21 ja mahakin alkanut yhtäkkiä kasvamaan! Ihanaa!

Uuden kodin remontti sujuu vielä toistaiseksi ajallaan ja muuttamaan täytyisi päästä kuuden viikon päästä 15.12. Talolla ollessa sitä ei pysty vielä uskomaan!
Oma asuntoni on nyt myyty ja haikein mielin yritän hiljaksiin pakkailla tavaroita laatikoihin. Rakastan puutalo asuntoani, mutta jostain on luovuttava jotta saa parempaa tilalle. Olen kiintynyt tähän asuntoon paljon, ehkä siksi että se on ensimmäinen asunto joka on ollut minun omani, tai no minun ja pankin...
Ensimmäinen asunto johon olen suurimmaksi osaksi itse omalla työlläni hankituilla rahoilla ostanut huonekaluja ja sisustanut sen omaa silmää miellyttäväksi ja vastaamaan omia tarpeitani. Tietenkin olen kiintynyt tähän, koska tämä on minun, Veen ja kahden koiramme ensimmäinen yhteinen koti. Vaikka emme seurustelleet vielä muuttoni aikoihin on Vee ollut auttamassa minua muutossa, huonekalujen kokoamisessa ja kaikissa kodin omistajan touhuhin liittyvissä asioissa neuvonantajana. Rakentanut tietämättään meille yhteistä kotia :) Tietenkin Veen kanssa yhteen muuton yhteydessä olen joutunut tekemään kompromisseja ja joutunut opettelemaan sietämään isoa tv:tä, playstationia, kaiuttimia ja tietokoneita. Vaikken tuon kaiken teknologian ulkonäöstä oikeen pidä, täytyy myöntää, että ilman niitä en osaisi enää elää. Onneksi uudessa kodissa melkein koko keittiön kodinkoneet on integroituja versioita. Sen varjolla olen antanut luvan hankkia makuuhuoneen oleskelunurkkaukseen pienen tv:n. Mutta VALKOISILLA kapeilla kehyksillä! Pienillä kompromisseilla saamme seuraavasta kodista toivottavasti vielä ihanamman ja rakkaaman kuin tämä <3

1 kommentti:

  1. Upea kämppä! Malttamattomana odotan kuvia tulevasta kodista! :)

    VastaaPoista